Pristatymo sąlygos ir prekių grąžinimas

  • Home
  • /
  • Pristatymo sąlygos ir prekių grąžinimas

Pristatymo sąlygos

Atsiimant Omniva paštomatuose

Prekės pristatymo į Omnivą paštomatą terminas 1-3 darbo dienos nuo užsakymo pateikimo. Paslauga teikiama, jeigu užsakymas neviršija 30 kg ir telpa į vieną iš šių dėžių: 

   S   –   8 cm x 38 cm x 64 cm (mažiausias dydis: 2 cm x 9 cm x 14 cm)


   M   –   19 cm x 38 cm x 64 cm


   L   –   41 cm x 38 cm x 64 cm

Svarbu: Jeigu užsakymo metu pasirinktos prekės svoris daugiau kaip 30 kg. arba netelpa į pačią didžiausią paštomato dėžę, atsiimti Omniva paštomate negalėsite.

Prekių pristatymo taisyklės

1.1. Pirkėjas, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą. Už prekių pristatymo paslaugą taikomas mokestis, nurodytas el. parduotuvės puslapyje ir galiojantis prekių užsakymo pateikimo momentu. Prekių pristatymo mokestis gali būti tiek fiksuotas, tiek priklausantis nuo Pirkėjo užsakytų prekių vertės.
1.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
1.3. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
1.4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
1.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
1.6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
1.7. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus, pristatytų prekių komplektiškumo (asortimento), kiekio neatitikimus, privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Pirkėjui nepatikrinus pakuotės, pristatytų prekių komplektiškumo (asortimento), kiekio ir (ar) kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nenurodžius šių trūkumų, siunta yra laikoma pristatyta tinkama ir nepažeista

Prekių grąžinimas

• 14 dienų grąžinimo garantija

Garantuojame, kad jeigu Jūsų įsigyta prekė Jums netinka, mes ją priimsime per 14 dienų nuo pirkimo ir grąžinsime 100% sumokėtos sumos!

Grąžinimo sąlygos:

– Grąžinti prekę galima per 14 kalendorinių dienų nuo jos įsigijimo dienos.
– Grąžinama prekė turi būti originalioje neapgadintoje pakuotėje, nenaudota.
– Už grąžinamų prekių transportavimo kaštus yra atsakingas klientas.
– Grąžinant prekę būtina pateikti asmens dokumentą ir originalų pirkimo kvitą ar sąskaitą faktūrą.
– Pinigai bus grąžinti grynaisiais pinigais arba pervesti į kliento nurodytą banko sąskaitą, jei už prekę buvo sumokėta pavedimu. Bankiniu pavedimu pinigai bus grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės grąžinimo.
– Grąžinamą prekę reikia atnešti arba atsiųsti į parduotuvę adresu Pakalnės g. 4 – 5, Vilnius. Prieš atnešant prekę/prekes būtina pasiskambinti 8 612 00688

Į  grąžintinų  prekių ar paslaugų sąrašą nėra įtraukiamos:

– Pristatymo paslaugos. Pagal individualų kliento poreikį pagaminta ar užsakyta prekė. Prekių su ribotu galiojimo terminu (maisto, gėrimų).

Prekių grąžinimo taisyklės:

1. Grąžinimo garantija (toliau Garantija) galioja perkant prekes el. parduotuvėje pradas.lt 2. Garantija galioja visoms prekėms.
2. Grąžinti galima produktą, kuris yra pilnos komplektacijos, originalioje pakuotėje, kartu pateikiant pirkimą liudijančius, originalius pirkimo dokumentus (pirkimo čekį ar sąskaitą faktūrą), kuriuose matoma pirkimo data, prekės pavadinimas ir mokėjimo suma.
3. Prekes  galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės įsigijimo datos. Jei prekė buvo įsigyta el. parduotuvėje pradas.lt, prekę galite grąžinti tik toje pačioje parduotuvėje, kurioje ji buvo įsigyta.
4. Grąžinant prekę, įsigytą internetinėje parduotuvėje pradas.lt, ir siunčiant prekę paštu, pirkėjas privalo kartu su grąžinama preke pateikti informacinį raštą, kuriame nurodoma:  pirkėjo vardas, pavardė ir banko sąskaitos numeris bei banko pavadinimas bei grąžinimo priežastis. 
5. Visas išlaidas, susijusias su prekės siuntimu, siuntėjas (pirkėjas) apmoka pats.
6. Pinigai pirkėjui pervedami per 14 dienų nuo prekės grąžinimo banko pavedimu į nurodytą sąskaitą. Pirkusiems internetu, grąžinimas grynais pinigais negalimas: pinigai į pirkėjo nurodytą sąskaitą pervedami atliekant banko pavedimą į Lietuvoje registruotus bankus (kitos pinigų grąžinimo formos nenumatytos).
7. Grąžinama prekės įsigijimo dokumentuose nurodyta pinigų suma.
8. Pinigai nėra grąžinami, jei grąžinamai prekei trūksta originalios pakuotės, ji yra mechaniškai pažeista, visai ar dalinai ir kitaip sugadinta.
9. Produkto grąžinimas įmanomas tik įvykdžius visus aukščiau išdėstytus terminus ir sąlygas.

Reikia pagalbos?

Susisiekite su mumis telefonu +370 658 23380 arba el. paštu info@pradas.lt

lt_LTLithuanian